GreenTea B2B

GreenTea B2B este o aplicatie online recomandata firmelor mari de distributie, pentru intreaga activitate de vanzari a firmei, inclusiv automatizarea fortei de vanzari (SFA) si firmelor de retail, pentru vanzarea cu amanuntul la casele de marcat din supermarketuri, inclusiv pentru partea de ofertare-comenzi.

Cele 2 module principale ale aplicatiei GreenTea B2B Backoffice si GreenTea B2B Agenti vor fi folosite impreuna de catre firmele de distributie, in timp ce firmele de retail au nevoie doar de modulul GreenTea B2B Backoffice.

Aplicatia acopera fiecare etapa din procesul de vanzare, de la comanda clientului pana la livrarea produselor: comanda, oferta catre client, confirmarea stocului disponibil, creare stoc in asteptare pentru produsele care nu exista pe stoc, creare comanda catre furnizor, receptie de la furnizor, proforma catre client, facturare, urmarire facturi etc.

GreenTea B2B se remarca printr-o excelenta usurinta in accesare, nefiind nevoie de instalarea ei sau a altui program ajutator. Este suficienta o simpla conexiune la internet si aplicatia se lanseaza din orice browser (folosind user si parola), de pe orice dispozitiv (PC, tableta, telefon) si din orice sistem de operare (Windows, Android, IOS).

Puncte forte
  • Automatizeaza si optimizeaza activitatea agentilor
  • Eficientizeaza vanzarile in magazinele de retail
  • Se conecteaza la scanner, cantar, casa de marcat, imprimanta
  • Aplica promotii
  • Ajuta la recuperarea datoriilor
  • Intocmeste prognoze de stocuri
  • Urmareste cash-flow-ul in timp real
  • Stabileste utilizatorii aplicatiei
  • Clientii pot comanda online
Avantaje
  • Aplicatia se instaleaza doar pe server, la birou, urmand ca toti utilizatorii care o vor folosi sa o acceseze online prin orice browser dorit si de pe orice sistem de operare disponibil (Windows, Android, IOS).
    Utilizatorii nu vor trebui sa instaleze nimic pe dispozitive lor, indiferent de tipul acestora: PC, tableta, notepad, laptop, smartphone cu IOS sau Android.
  • Interfata este prietenoasa si usor de utilizat.
    Pentru functionare este nevoie doar de conexiune la internet.
  • Permite preluarea automata a datelor din orice aplicatie de tip ERP (Navision, SAP etc) sau din DistribNET, aplicatia de gestiune-contabilitate dezvoltata de Junior Soft.
  • Informatiile introduse de agenti sau operatorii de la birou sunt sincronizate in timp real, fara a fi nevoie de rularea unor alte programe suplimentare. Pe de o parte, administratorii / supervizorii pot avea acees imediat la numarul clientilor sau al vanzarilor in orice moment al zilei, pe de alta parte operatorii din teren au acces imediat la orice modificare facuta de la birou.
  • Nivelul de acces la informatii este diferentiat in functie de utilizator: agent, supervizor, client (partener) etc.
  • Se pot realiza modificari ale rapoartelor in functie de cerintele dvs.
  • Aplicatia este conectata la Ministerul de Finante. Pentru societatile inscrise pe site-ul ministerului se vor afisa datele de contact si indicatorii financiari specifici.
  • Modulul Backoffice poate functiona atat impreuna cat si independent de modulul GT Agenti
  • Se ofera un sistem de licentiere flexibil, cu costuri de achizitie si exploatare reduse precum si posibilitatea de plata in rate.
  • Se asigura suport tehnic si actualizari periodice.
  • Aplicatia GT poate fi testata 3 luni gratuit.
Bine de stiut!
  • Aplicatia nu se poate downloada de pe internet si instala automat (pe server). Angajatii JS vor face asta pentru dvs, fiind necesare anumite setari potrivite firmei dvs si stabilite de comun acord.
  • Nu se adreseaza firmelor mici, cu o cifra de afaceri sub 1 milion euro/ an.
  • Se poate folosi doar daca aveti conexiune la internet.